Correbars
[Divendres 11 de gener – 20:00h]
Cinc consumicions (cervesa) i una tapa als bars del barri acompanyats pels Tabalers del barri.
Venta de tiquets a les 20:ooh al lloc d´inici.
Preu del tiquet: 5 €. (Activitat per a majors de 18 anys) + 1€ retornable per al got.
Inici: Ateneu Layret (Villarroel, 49)
Torneig de futbol sala Tribut a Amunike
[Diumenge 13 de gener- 10:00h]
Participa a la 4a edició del torneig de futbol sala per excel.lència de les festes!. Equips de mínim 5 persones. Format lliguetes + eliminatòries. A partir de 16 anys. Inscripcions limitades a: amunikelegends@gmail.com. Premi d’un pernil per als guanyadors.
Lloc: Pistes del Parc de l’Escorxador
Preu: 1 € per jugador
Cucajocs – Tarda de jocs de taula
[Dimarts 15 de gener – 17:00h]
Porta el teu joc o juga amb els nostres. Prova els jocs de rol o fes un parxís de tota la vida. Els jocs t’esperen!
Lloc: Envelat
Activitat gratuïta
16è Sopar Jove
[Divendres 18 de gener – 20:00h]
Ja són setze anys marcant la festa! Sopar a preu popular i concerts gratuïts. Amb The Hitbacks, Username&Passwords i Mr.Freak Ska.
Lloc: Envelat
Preu del Sopar: 3 €
Concert gratuït. Aforament limitat
La Cursa més curta del barri …i altres activitats
[Diumenge 20 de gener – 11:30h]
Has començat l’any proposant-te mantenir un ritme de vida sa i equilibrat? Tant si és així com si no ho és, vine a participar a La Cursa més Curta del Barri i a una gimkana per adults!. A la 1h del migdia iniciarem el Taller de Cuina de l’Abuela i un dinar popular.
Lloc: Marqués de Campo Sagrado (Borrell/Rda Sant Pau)
Activitat gratuïta
Podeu trobar tota la informació de Festa Major a
www.portalsantantoni.net/festamajor