Bases del concurs de paelles de la Festa Major de Sant Antoni 2015
- L’Assemblea de Joves de Sant Antoni convoca, dins de la programació de Festa Major, el concurs de paelles.
- El concurs tindrà lloc el diumenge 25 de gener, a l’Avinguda Mistral (a l’escenari situat entre Entença i Vilamarí ).
- Les paelles concursants s’hauran de presentar davant jurat a les 14:30h. L’espai per cuinar les paelles estarà disponible des de les 10h. Tanmateix, la organització recomana presentar-se a les 11:30h (calculeu el temps que necessiteu per a tenir-la a punt!)
- Podran participar fins a 10 paelles diferents, per ordre d’inscripció. Es pot presentar de forma individual o col·lectiva. Les inscripcions s’han de comunicar a l’organització, via mail a: assembleajovessantantoni@gmail.com
- Les persones o equips que vulguin participar hauran de realitzar la seva inscripció fins el 20 de gener.
- Els participants rebran per part de l’organització una ampolla de butà, un cremador i taules per cuinar. Els ingredients, la paella i els estris de cuina necessaris els proporcionaran els concursants. Si comptes amb un cremador, des de l’organització agrairem que el portis.
- El jurat estarà composat per un cuiner, un barman i la guanyadora del concurs de l’any passat. Per a la valoració es tindrà en compte la presentació, el sabor i la textura.
- Les paelles seran degustades a l’espai de festa de major de l’Avinguda Mistral (entre Entença i Vilamarí).
- S’estableixen dos premis que seran lliurats a la finalització del concurs. Els premis es donaran a les dues millors paelles .
—
Des de l’organització convidem a tots els participants a compartir les paelles, més enllà del jurat i acompanyants, i així mostrar al barri la qualitat de la nostra cuina.